Egy hete ért véget a Star Wars Celebration

A múlt hétvége igazi kaland volt a Star Wars rajongók számára, rengeteg bejelentés, hír, trailer, hivatalos kép, poszter és egyéb dolog látott napvilágot. A Celebration legfontosabb paneljeit ráadásul – kisebb, de annál fájobb kihagyásokkal – streamen is közvetítette a The Star Wars Show Live! így mi is végigkövethettük azt, otthonról. Természetesen magam is igyekeztem minél több panelt végignézni, sőt a ziro.hu főszerkesztő-helyetteseként "kötelességem" is volt naprakész információkkal szolgálnom az olvasóinknak. Remélem ezt a kihívást is sikerrel teljesítettem, a beszámolóink, híreink ott olvashatók, visszakereshetők.

Éppen ezért a blogra egy sokkal személyesebb véleményt szeretnék megosztani, történetesen, hogy én hogyan éltem át az idei Celebrationt. Otthon a monitor mögött. De izgatottan, lelkesen, néhol pedig a stream miatt zsörtölődve. Két panelt, a IX. epizódét és a Klónok háborúja sorozatét percről percréztem is a fent említett oldalon, így ott még jobban résnél kellett lennem. Pedig nehéz volt, különösen a IX. epizód panelján. Igaz, dolgomat nehezítve két barátomat is elhívtam a közös streamnézésre,ez pedig csak fokozta a hangulatot. Az élmény hihetetlen volt. Maga a beszélgetés jó hangulatú volt, a színészek viccelődve válaszolgattak Stephen Colbert kérdéseire, az öreg Billy Dee Williams pedig vitte a showt. És aztán jött a trailer. Lenyűgöző képsorok. Ismerős helyszínek. És a cím: Skywalker felemelkedése. És még mindig nem volt vége, ugyanis felhangzott az a kacaj. Bevallom először nem ismertem fel, még az öreg Lando hatása alatt voltam. De akkor véget ért a videó, és megjelent a színpadon Ian McDiarmid, és annyit mondott "Roll it again". Szóval Palpatine visszatért!!! WOW

 A Celebration egyértelműen fejnehéz volt számomra. A traileres estét követően nem sokat aludtam, s fejem már a következő cikkemen törtem, azon, hogy Darth Sidious miként is térhetett vissza. Ezt meg is írtam:)

Természetesen ez még csak az első napja volt a Celebration-nek. Utána jött a Galaxy's Edge és a Fallen Order panelja. Már egy ideje dédelgetem, hogy egyszer elutazzak az új Star Wars parkba, ez az igény azonban a panel hatására csak még erősebb lett. Ezt az élményt személyesen is át kell élni! A Fallen Order engem leginkább a játék története miatt érdekelt, így a trailer is inkább az én igényeimet szolgálta ki,. mint a gamer-ekét :D Szóval, a szombat is egy jó nap volt. Akkor jött a vasárnap, a várva várt A mandalore-i panellel. Ez azonban a stream lekapcsolása körüli hajcihő miatt keserédesre sikeredett, az okok persze érthetők, de a kivitelezés elég nyersre sikeredett szerintem. Na de sebaj, ígyis sok izgalmas dologra fény derült, nem csalatkozhatunk FIloni és Favreau munkájában. 

mandalorei.jpg

 

A Klónok háborúja panel szintén kifejezetten hangulatosra sikeredett, nagyon jó csapat gyűlt össze, Filoni és a színészek egyaránt jól szórakoztak, ami ránk, közönségre is ránkragadt. A stáb ráadásul trailerrel és jelenetekkel is készült, amit ezúttal le is vetítettek (igaz én csak utólag néztem meg őket). A trailer azonban iszonyatosan hangulatosra sikeredett, én a Lázadókat, már csak Thrawn miatt is sokkalta jobbnak tartom a Clone Warsnál, sőt a prequel-filmek világa sem áll hozzám annyira közel, de ez a 10 epizód nagyon várós lett. Ahsoka (végre egy komolyabb Ahsoka, és nem a gyerekes "Szájas", Rex valamint Maul története is méltó fejezetet kaphat, nem is beszélve arról, hogy a sorozat fináléjának színtere újfenn a Mandalore lesz. Remélem Filoni az élőszereplős és az animációs sorozatával még jobban bemutatja és színesíti ezt az unikális frakciót a Messzi Messzi Galaxis politikai palettáján.

Az utolsó nap ugyancsak keserédesre sikeredett számomra. A Baljós árnyak panel ismételten a jobbak közé tartozott, nagyon erősen nosztalgikus volt, amit megkoronázott McDiarmid és Ray Park megjelenése, valamint az a vastaps, amit Ahmed Best kapott. A Jar Jar-t alakító Best, és a Rose Ticot megszemélyesítő Kelly Marie Tran is megismerhette a rajongók kedves arcát, s nemcsak az internet személytelen homályából utálkózók hangos körét. Lucas videóüzenete pedig külön pontott tett arra a képzeletbeli jottára. Talán ezzel az ünnepi és nosztalgikus panellel kellett volna lezárni a Celebration-t, de még egy fontos programpont hátra volt: az Ellenállás. Magam azok közé tartozok akik számára szimpatikus a sorozat, s különösen Neeku karakterével, na és a menő Ászokkal nyertek meg maguknak. Épp ezért sajnálatos volt, hogy mi stream-nézők szinte semmit nem kaptunk a második évadból, és a streamet most még nyersebben, és udvariatlanul kapcsolátk le a a sugárzást végző cégnél. Persze ez rányomta a bélyegét a panelre, mindenestre jó volt látni, hogy ahogy a Clone Wars és a Rebels esetén, úgy a Resistance szinkroncsapata kapcsán is elmondható, hogy egy jó kedvű gárda dolgozik az animáción, akik rajongva élik bele magukat a szerepbe, Justin Ridge pedig Filoni igazán méltó padawanjának bizonyul eddig. 

Összegezve az elmondottakat, nekem nagy élmény volt az idei Celebration, mégha rendesen el is fáradtam a követésében, és közvetítésében. Számos érzelemteli pillanatot, örömöt, izgatottságot, vagy éppen felháborodást váltott ki belőlem, bár utóbbi heves érzelmek is megszelídültek azóta. Csak azt tudom mondani, hogy ahogy a Galaxy's Edge-be, úgy egy Celebration-re is nagyon szeretnék eljutni, vagy épp egy D23-ra. Ja hogy ezek mind Anaheimben lesznek? Bárcsak azt mondhatnám: irány Los Angeles! 

A bejegyzés trackback címe:

https://screenknights.blog.hu/api/trackback/id/tr2714780388

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

ScreenKnights

A Screen(K)nights blogot alapvetően kulturális és szórakoztató tartalmakkal, véleményekkel kívánjuk megtölteni. A témafelhozatal vegyes és sokszínű, érdeklődésünknek megfelelően. A blogon olvashattok majd filmajánlókat és véleményeket, könyvajánlókat éppúgy mint utazással, történelemmel kapcsolatos tartalmakat. Egyszóval minden ami érdekel minket:)

Friss topikok

süti beállítások módosítása